Անօրգանական նյութերի դասակարգում

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը ՝Փետրվար

Մասնակիցներ՝ ութերորդ դասարանի սովորողներ

Նպատակ՝   Ճանաչել և ամփոփել Քիմիա դասընթացում ձեռք բերած գիտելիքները՝

անօրգանական նյութերի դասակարգման մասով:

Անցկացման ընթացքը՝ Սովորողները բաժանվում են խմբերի, ընտրում են  նախապես  նշված թեման և փորձում են դասակարգել քիմիայի լաբորատորիայում այդ պահին առկա անօրգանական նյութերը օգտվելով հետևյալ սխեմայից:

Հիշի՛ր :

1.Օքսիդը երկու տարրերի ատոմներից բաղկացած բարդ նյութ է, որոնցից մե­
կը թթվածինն է

օրինակ ZnO, BeO, SnO, PbO ,CO,P2O5


2.Թթուները բարդ նյութեր են, որոնք կազմված են ջրածնից եւ թթվային մնացորդներից։ 

HF ,HCl ,HBr ,H2CO3 ,H2SiO3 , HNO3 ,H2SO4

3.
Այն բարդ նյութերը, որոնք կազմված են մետաղի ատոմներից եւ հիդրօքսիլ խմբից, անվանում են հիմ­քեր կամ հիդրօքսիդներ։

NaOH , Ca(OH)2, Ba(OH)2

4.
Աղերը բարդ նյութեր են, որոնք կազմված են մե­տաղների ատոմներից եւ թթվային մնացորդներից։

NaNO3 ,AgCl, CaCO3:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s