Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը ՝Փետրվար
Մասնակիցներ՝ ութերորդ դասարանի սովորողներ
Նպատակ՝ Ճանաչել և ամփոփել Քիմիա դասընթացում ձեռք բերած գիտելիքները՝
անօրգանական նյութերի դասակարգման մասով:
Անցկացման ընթացքը՝ Սովորողները բաժանվում են խմբերի, ընտրում են նախապես նշված թեման և փորձում են դասակարգել քիմիայի լաբորատորիայում այդ պահին առկա անօրգանական նյութերը օգտվելով հետևյալ սխեմայից:

Հիշի՛ր :
1.Օքսիդը երկու տարրերի ատոմներից բաղկացած բարդ նյութ է, որոնցից մե
կը թթվածինն է
օրինակ ZnO, BeO, SnO, PbO ,CO,P2O5
2.Թթուները բարդ նյութեր են, որոնք կազմված են ջրածնից եւ թթվային մնացորդներից։
HF ,HCl ,HBr ,H2CO3 ,H2SiO3 , HNO3 ,H2SO4
3.
Այն բարդ նյութերը, որոնք կազմված են մետաղի ատոմներից եւ հիդրօքսիլ խմբից, անվանում են հիմքեր կամ հիդրօքսիդներ։
NaOH , Ca(OH)2, Ba(OH)2
4.
Աղերը բարդ նյութեր են, որոնք կազմված են մետաղների ատոմներից եւ թթվային մնացորդներից։
NaNO3 ,AgCl, CaCO3: